دسته‌بندی نشده

بهترین موزاییک برای مناطق سردسیر

بهترین موزاییک برای مناطق سردسیر - پایا موزاییک

در این مقاله تصمیم داریم تا راهنمایی مخصتر ومفیدی در جهت موزاییک های مقاوم و باکیفیت جهت اجرا و خرید موزاییک برای مناطق سرد سیر بپردازیم.در ادامه بهترین این قطعات بتنی را که مناسب برای شرایط گفته شده است را که در گروه صنعتی پایا موزاییک تولید میشود را برای شما عزیزان بازگو مینماییم.

موزاییک پرسی

نوعی از تولیدات موزاییک پرسی با کیفیت بسیار بالایی تولید میشوند به طوری که فشار پرس این محصولات ۱۴۰بار قدرت دارد و سنگدانه استفاده شده آن نیز از بهترین در نوع خود میباشد‌. ضخامت این محصولات حدود ۳سانت میباشد و با ساب نواری اتومات ۹کله بر روی آن ها ساب زده میشود.این نوع موزاییک ها از کیفیت فوق العاده ای برخوردار میباشند و دربرابر هر شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان میدهند.

کفپوش بتنی پرسی

کفپوش بتنی پرسی به دلیل پرس سنگین در فرایند تولید که ترکیب اصلی آن از سیلیس و سیمان میباشد این محصول را از نظر مقاومت و شکل ظاهری نسبت به بقیه قطعات بتنی خاص کرده است.این محصولات به دلیل ضخامت که بالایی که دارند مورد مناسبی برای اجرا در پیاده رو ها و مکان های حمل و نقل ماشین سنگین و یا اماکن بسیار شلوغ میباشند.

البته فرآیند تولید این موزاییک برای خریدار مبهم میباشد زیرا بسیار سخت میشود که جنس تولید شده آن را از لحاظ کیفیت تشخصیص داد و افرادی که این محصول را در مناطق سردسیر اجرا کرده اند بعد از گذشت اولین سرما با مشکل ترک خوردکی و پوک شدن مواجه شده اند که شکل ظاهری خود را به صورت زننده ای از دست داده اند که حتی در بعضی موارد افراد مجبور به هزینه کردن دوباره و عوض کردن آن شده اند.

واش بتن

موزاییک واش بتن با توجه به نوع تولید حتی اگر با بهترین متریال نیز تولید شده باشد گزینه مناسبی برای اجرا در مناطق سردسیر نمیباشند و افراد بعد از اجرا بعد ازمدتی با مشکل کنده شدن سنگ ها و شکسته شدن محصول مواجه میشوند.

اگر شکل ظاهری این محصول مورد پسند واقع شده باشد باید دو اصول بسیار مهم را در هنگام اجرا رعایت نمایید تا با مشکلی برخورد ننماید.مورد اول: در هنگام اجرا سعی بر این شود که تا حد امکان لب کار را بسیار نزدیک بهم در بیاورید و تا جایی که جا دارد درز کار را با ترکیب سیمان ، پودرسنگ ، چسب بتن پر نمایید.تا از لبه باعث ضربه نشود و یا آب جمع نشود.

مورد دوم: به آدرس تهران ، خیابان ناصر خسرو خیابان خدابنده لو بروید و در آن جا پلی استر تهیه نمایید البته این را در نظر داشته باشید که نیاز نیز حتما از درجه یک و یا دو استفاده نمایید و پلی استر درجه سه و یا چهار نیز کار شمارا انجام میدهد.سپس این مواد را بر روی واش بتن ها بریزید بعد انجام این عمل محصول اجرا شده شما حالت بسیار محکمی به خود میگرد به طوری که چندین سال به طول عمر آن اضافه میشود.

موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری را میتوان بهترین گزینه برای اجرا در مناطق سردسیر از آن نام برد.توصیه گروه صنعتی تولیدی پایا موزاییک این میباشد که اگر محل شما از سرمای شدیدی برخوردار میباشد و یا بارش در آن از حد نرمال بیشتر میباشد بهتر است از موزاییک پلیمری استفاده نمایید.

علت بهترین گزینه بودن موزاییک پلیمری برای اجرا در مناطق سردسیر چیست؟

موزاییک پلیمری در ساختار تولید نسبت به بقیه محصولات بتنی از ترکیب خاصی برخوردار میباشد که باعث مقاوم بودن آن در برابر نواحی سردسیر شده گردیده است.در ترکیب متریال مصالح تولید این محصول به دلیل اضافه شدن مواد روان کننده (رزین) باعث گردیده است که جذب آب بسیار پایینی داشته باشد که همین امر باعث مقاومت فوق العاده آن در مقابل شرایط یخبندان وسرما گردیده است.

نکته قابل توجه دیگری که باعث گردیده که توصیه ما برای اجرا به افراد این محصول باشد جدید بودن آن و طرح های متنوع آن که رنگ بندی آن میباشد.که با تمام این ویژگی ها و وزن بسیار مناسب آن در برابر کیفیت آن میتوان آن را بهترین گزینه برای شما عزیزان نام برد.

سخن آخر

همانگونه که در ابتدای مقاله شد قرار براین شد که بهترین موزاییک برای اجرا در مناطق سردسیر را برای شما عزیزان بازگو نماییم.شما باخواندن این مقاله میتوانید باتوجه به شرایط منطقه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید و با خیالی آسوده تر برای مکان خود خرید موزاییک انجام دهید.امیدواریم توانسته باشیم راهنمای تاثیر گذاری برای شما عزیزان بوده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *