کفپوش بتنی ویبره ای

کفپوش بتنی ویبره ای

موزاییک ویبره ای نوعی از قطعات بتنی میباشد که به دلیل قیمت مناسب و مقاومت قابل قبول جزء پرکاربرد ترین ها در صنعت ساختمان و مصالح آن به شمار می آیند.

روش تولید کفپوش بتنی ویبره ای

موزاییک ویبره ای به طریق لرزش (ویبره زدن) و به حالت خشکه تولید میشود یعنی فقط از دستگاه های ویبره برای یکنواخت سازی استفاده میشود و خود محصول فشاری مانند پرس روی آن زده نمیشود و بعد از آن دیگر به ساب خوردن نیاز ندارد.

ابعاد ، ضخامت ، رنگ بندی

کفپوش بتنی ویبره ای در رنگ های طوسی ، قرمز ، زرد تولید میشوندابعاد این محصولات ۴۰×۴۰ و ۲۰×۲۰ میباشدضخامت محصولات بر مبنای استاندارد بین ۳.۳ تا ۳.۸ سانتی متر میباشد.


فرآیند تولید

برای تولید کفپوش بتنی ویبره ای ابتدا بامخلوط مصالح خاص وتبدیل فرآورده به بتن آن را در قالب های مخصوص که پلاستیکی میباشند میریزیم و بعد آن را به صورت ویبره زدن ولرزش تولید میکنیم و سپس در داخل اتاق بخار دپو مینماییم وبعد از گذشت ۲۴ ساعت محصول را از داخل قالب ها در می آوریم و با آبدهی مواد اضافه را از روی آن پاک مینماییم سپس محصول را آماده ارائه و بارگیری میکنیم.

کاربرد کفپوش بتنی

موزاییک ویبره ای بتنی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا قابل توجه بسیاری از ارگان ها میباشد مکان های قابل استفاده برای این محصول مواردی نظیر پارکینگ ، پارک ، پیاده رو ، محوطه سازی ویلا ، روف گاردن میباشد.

مزایا و معایب

● مقاومت فشاری و سایشی بالا

● مقاومت رنگی بالا در برابر نور آفتاب

● تنوع رنگ وطرح بسیار زیاد

● سطوح صاف و یکنواخت برای مکان پر رفت و آمد

● قیمت مناسب نسبت به سایر قطعات بتنی

● نصب و پیاده سازی آسان

از معایب این محصول بخواهیم بگوییم بهتر است در مناطقی که بسیار سرد سیر میباشند استفاده ننماییم و در این مکان ها از موزاییک پلیمری کاربرد و مقاومت بسیار بالاتری نسبت به بقیه قطعات بتنی دارند

نصب آسان و نحوه نصب کفپوش بتنی ویبره ای

موزاییک ویبره ای از لحاظ نصب فرآیند ساده ای دارند در وهله اول برای نصب این محصولات لازم است اول زیرسازی را به درستی انجام بدهیم یعنی اینکه سطح را به صورت استاندارد و یک دست که انجام این کار شامل برداشتن سنگ ریزه ها و گیاهان و هر مواردی که باعث گردیده سطح صاف دیده نشود میشود.

مرحله دوم باید ملات را به درستی طوری که ملات نه زیاد خشک و نه زیاد خیس باشد در بیاوریم سپس خیلی زود به طوری که ملات نم خود را از دست ندهد به روی مکان تعیین شده میریزیم و موزاییک ها را پشت هم و باچک کش کاری فرش مینماییم.

مرحله آخر بعد فرش کردن لابه لا و درزهای محصولات را با دوغاب مناست که بهتر است آبکی باشد پر مینماییم. نکته قابل توجه ای که حتما باید آن را در نظر داشته باشیم بندکشی میباشد زیرا اگر بندکشی اشتباه صورت بگیرد باعث میگردد که کار تراز و صاف در نیاید و شیب آب آن نیز برعکس عمل نماید

قیمت کفپوش بتنی ویبره ای

در هنگام خرید موزاییک ویبره نکاتی وجود دارد که با دانستن این موارد میتوانید با دقت و علم بهتری خرید خود را انجام بدهید نکته اول رنگ بندی این محصولات میباشند که روی قیمت تاثیرگذار میباشند و رنگ زرد در فرآیند تولید به دلیل وارداتی بودن آن بهای تمام شده بالاتری نسبت به رنگ قرمز و طوسی (رنگ بتن) دارند.

نکته دوم ضخامت این محصولات میباشند که این محصولات را میتوان با ضخامت ۲.۵ تا ۴ سانت تولید نمود که در مقدار مصالح تولید اندازه متفاوتی دارند و در قیمت تاثیر مستقیمی میگذارند.

نکته آخر ابعاد این محصولات میباشند از آن جایی که تولید با ابعاد ۲۰×۲۰ به دلیل دست مزد بالاتر وتولید سخت تر نسبت به ابعاد ۴۰×۴۰ میباشند قیمت آن ها نیز بایک دیگر متفاومت میباشند در هنگام خرید حتما به این مورد توجه نمایید که محصول برای مکانی که میخواهید فرش کنید کاربرد مناسبی دارد یا خیر تا بعد از فرش کردن به مشکل بر نخورید و این موضوع را میتوانید از کارشناسان مربوطه گروه صنعتی پایا موزاییک پرسش نمایید تا راهنمایی بهتر و دقیق تری در این مورد کسب نمایید

تولید کننده کفپوش بتنی ویبره ای

گروه صنعتی پایا موزاییک با بیش از ۳۰ سال تجربه موفق در تولید کفپوش های ویبره ای در کنار تنوع بسیار زیاد محصولات ، قیمت مناسب ، کیفیت ممتاز و رعایت تمامی استاندارد ها و اصول تولید و دستگاه های پیشرفته که از ویژگی ها و برتری در امر تولید گروه صنعتی ما میباشد

سخن آخر

امیدواریم از توضیحات گروه تولیدی صنعتی ما که به صورت تجربه ای و عملی میباشد لذت برده باشید و توانسته باشیم شما عزیزان را از فرآیند دقیق تولید کفپوش بتنی ویبره ای آگاه بکنیم.شمامیتوانید برای توضیحات بیشتر و بهتر با همکاران ما درمجموعه پایا موزاییک تماس حاصل بفرمایید