انواع کفپوش, کفپوش بتنی

کفپوش بتنی رنگی

از گذشته تا کنون بتن ها یکی از پر مصرف ترین نوع مصالح ساختمانی بوده است، مخصوصا الان که بتن های پیشرفته وارد بازار شده. بتن هایی که هم از لحاظ رنگ و نوع و هم کیفیت و کارایی حرف اول را می زنند. البته بیشترین کاربرد بتن ها در ساخت و ساز های ساختمان ها است و به عنوان مصالحی در زیر سازی، بدنه ساختمان، کف سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. با در نظر گرفتن این موضوع که بتن ها دارای ویژگی های زیادی اعم از استحکام بالا، مقاومت عالی و کیفیت ساخت بالا هستند، می توان گفت که گستره ی وسیعی از کاربردها را در گرفته اند. لازم به ذکر است که بتن ها هیچ فشاری را به خانه ها وارد نمی کنند و وزن اضافی ندارند. استفاده از کفپوش بتنی رنگی چیز جدیدی نیست و سال های زیادی است که استفاده از آن در میان مردم رواج یافته است. موزاییک بهتر است یا کفپوش بتنی؟ چگونه بهترین کفپوش بتنی رنگی را خریداری کنیم ؟ در این مقاله با تمام  نکات مربوط به کفپوش بتنی آشنا می شویم و همچنین خواهیم فهمید که بتن ها چگونه بخش بزرگی از مصالح ساختمان ها را به خود اختصاص دادند.

کفپوش بتنی رنگی

کفپوش بتنی رنگی

معرفی کفپوش بتنی رنگی

استفاده از کفپوش بتنی برای کف ساختمان ها یکی از متداول ترین نوع طراحی برای خانه ها بوده که آن را در بیشتر ساختمان های بالا شهر مشاهده می کنیم. البته بتن هایی که برای کفپوش استفاده می کنند سه دسته هستند که شامل هبلکس، سیپورکس و پرلکس می باشند، انواع کفپوش بتنی را می توانید در معماری های روز دنیا مشاهده کنید. استفاده از کفپوش های بتنی باعث یکنواخت و صاف شدن کف خانه یا حیاط می شود و ظاهری شیک و در عین حال متفاوت را به وجود می آورد.

معرفی کفپوش بتنی رنگی

معرفی کفپوش بتنی رنگی

از این بتن ها برای کف سازی سطوح استفاده می کنند، زیرا در برابر فشار وارده از مقاومت بالایی برخوردار است و دوام و ماندگاری آن طولانی می باشد. در رابطه با کفپوش بتنی رنگی لازم است نکته ای را اضافه کنیم، با این حال که بتن رنگ خاکستری دارد، ولی می توان آن را با رنگ محیط های مختلف هماهنگ کرد، از طرف دیگر چون رنگ آن خنثی است به هر تم و رنگ دیگری می آید.

کفپوش بتن از چه موادی برخوردار است ؟

کفپوش بتن از چه موادی برخوردار است ؟

کفپوش بتن از چه موادی برخوردار است ؟

کفپوش بتنی از سطوح کاملا سخت و محکمی برخوردار است که نحوه نصب آن شبیه به موزاییک و سرامیک های کف ساختمان است. بعد از نصب بتن دیگر امکان جدا شدن و جا به جایی وجود ندارد و بتن کاملا به سطح می چسبد. کفپوش بتن از مواد مختلفی تشکیل شده است که عبارت اند از سیمان، آب، ماسه که هر کدام به نوه ی خود در کیفیت و سختی این محصول تاثیر گذار هستند. البته در کنار موارد بالا از پیگمنت و رزین یا فوق روان کننده هم در ساخت بتن استفاده می کنند. البته مقدار این مواد در انواع بتن متفاوت بوده است، ولی در نوع مواد تغییری وجود ندارد بلکه در درصد استفاده از آنها تغییراتی به وجود می آید.

انواع بتن و درصد استفاده هر کدام از مواد

انواع بتن و درصد استفاده هر کدام از مواد

استفاده کفپوش بتنی رنگی برای دکوراسیون داخلی و خارجی خانه

شاید به این موضوع اصلا توجه نکرده باشید، ولی کف خانه در دکوراسیون آن نقش مهمی دارد، پس انتخاب کفپوش مناسب یکی از مهم ترین مسائلی است که باید آن را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که اگر از هر مصالحی برای کفپوش استفاده کنید دیگر امکان تغییر وجود ندارد.

استفاده کفپوش بتنی رنگی برای دکوراسیون داخلی و خارجی خانه

استفاده کفپوش بتنی رنگی برای دکوراسیون داخلی و خارجی خانه

کفپوش بتنی رنگی را می توان رنگ کرد و هیچ محدودیتی در استفاده ندارند. از این کفپوش می توان برای، اتاق نشیمن، کفپوش اتاق خواب، کفپوش سرویس بهداشتی و حمام، کفپوش آشپزخانه، راهروها و راه پله ی ساختمان و حتی حیاط هم استفاده کرد و همانطور که گفتیم هیچ محدودیتی در استفاده ندارد. بنابراین کفپوش بتنی را می توان برای هر سطحی استفاده کرد.

کاربرد کفپوش بتنی

کاربرد کفپوش بتنی

راهنمای خرید کفپوش بتنی رنگی

توجه داشته باشید که کفپوش های بتنی اولا بسیار مقاوم در برابر فشار و خراش هستند، دوما از ظاهر زیبا و شیکی برخوردار می باشند، پس از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید. ولی مسئله ی مهم تری وجود دارد به نام خرید هوشمندانه، حالا این خرید هوشمندانه چیست؟ چطور یک خرید هوشمندانه داشته باشیم ؟ خرید هوشمندانه یعنی خرید یک محصول با کیفیت و کارایی عالی و در کنار آن با قیمت مناسب و برای اینکه یک خرید هوشمندانه داشته باشید باید این موارد ذکر شده را در نظر داشته باشید. خرید از پایا موزاییک یک خرید هوشمندانه است، می پرسید چرا ؟ چون تمام ویژگی ها و پارامترهایی که بیان کردیم برای خرید هوشمندانه در این فروشگاه وجود دارد.

سخن پایانی

راهنمای خرید کفپوش بتنی رنگی

راهنمای خرید کفپوش بتنی رنگی

کفپوش بتنی رنگی  از ویژگی مقاومت بالا در برابر ضربه، سرعت نصب بالا، سهولت استفاده، عایق حرارتی و غیره برخوردار است که برای استفاده در دیزاین داخلی و خارجی خانه مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید آن هم به شما پایا موزاییک را معرفی می کنیم که اولا می توان از آن تمام مصالح ساختمان را خریداری کرد و دوما محصولات شان را با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت باور نکردنی عرضه می کنند.

خرید کفپوش بتن

خرید کفپوش بتن

خرید مستقیم انواع موزاییک، واش بتن، کفپوش های پلیمری، بتنی، پرسی، ویبره، درجا و کلیه  کف پوش های با کیفیت در طرح ها و رنگ های مختلف، همچنین از ابعاد کوچک تا بزرگ، به صورت مستقیم میتوانید از فروشگاه اینترنتی پایا موزاییک تهیه نمایید. همچنین میتوانید به صورت حضوری به فروشگاه و کارخانه ما مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *