جدول فانتزی

خرید سنگ دور باغچه و جدول فانتزی

حتما در خانه های ویلایی یا خانه هایی که حیاط دارند سنگ هایی را مشاهده کردید که دور باغچه می گذارند. این سنگ ها برای محافظت از باغچه و جدا کردن حریم باغچه با حریم پیاده رو مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ های باغچه علاوه بر قابلیت محافظت و جدا کنندگی به حیاط و فضای باز زیبایی می بخشند. سنگ های دور باغچه در ابعاد و طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شوند تا خریدار با دست باز انتخاب خود را انجام دهد. سنگ های دور باغچه و جدول فانتزی معمولا از پلیمر در این روزها درست می شوند.

خرید سنگ دور باغچه و جدول فانتزی

خرید سنگ دور باغچه و جدول فانتزی

خرید انواع سنگ دور باغچه

جدول های دور باغچه می توانند ویبره ای، پلیمری یا واش بتن باشند. مواد تشکیل دهنده جدول های پلیمری سیمان سفید، سیمان خاکستری، شن و ماسه و رزین و… است. مقاومت این نوع سنگ دور باغچه ها در برابر سرما و گرما یکی از مزایای عالی این سنگ  هاست.

این نوع سنگ های دور باغچه مقاومت بسیار بالایی دارند، جذب آب پایینی دارند و همچنین در مدل ها و رنگ ها و ابعاد گوناگونی تولید می شوند. نصب آسان و شست و شوی راحت و سریع و نصب راحت از دیگر ویژگی های سنگ دور باغچه پلیمری است. جدول های ویبره ای از موادی همچون پیگمنت های رنگی، شن، ماسه، سیمان ساخته می شود. جدول های ویبره ای نصب راحتی دارند و قیمت مناسبی هم دارند.

انواع سنگ دور باغچه فانتزی

انواع سنگ دور باغچه فانتزی

جدول های ویبره ای برای مناطق بارانی و سردسیری مناسب نیستند چون جذب آب آن ها بالاست. نوع دیگر دور باغچه، واش بتن است. مواد اولیه ساخت سنگ دور باغچه واش بتن عبارتنداز : ماسه و سیمان و پودر سنگ و سنگ دانه های رنگی و… . دور باغچه های واش بتن بیشتر جنبه تزئینی دارند. جدول های واش بتن می توانند رزینی یا بدون رزین باشند.

جدول های واش بتن رزینی برای مناطق سردسیری و گرمسیری مناسب است ولی جدول های واش بتن غیر رزینی چون آب را به خود جذب می کنند زیاد برای مناطق سردسیری و بارانی مناسب نیستند. در کل جدول های ویبره ای ظاهر بسیار زیبایی دارند، سنگدانه های استفاده شده در آنها دارای تنوع رنگی بالاست و نصب ساده و آسانی دارند.

سنگ دور باغچه فانتزی طرح گنبد

سنگ دور باغچه فانتزی طرح گنبد

شرایط یک سنگ دور باغچه خوب

اگر قصد خرید یک سنگ دور باغچه خوب را دارید که تمام خواسته های شما از یک جدول دور باغچه را فراهم کند باید توجه کنید که جدول ها باید ویژگی های نام برده در زیر را دارا باشند.

۱) مقاومت و استحکام در برابر شرایط جوی گوناگون

۲) ثابت بودن رنگ سنگ دور باغچه دراثر برف و باران و گذر زمان و…

۳) زیبایی بخشیدن به محیط و فضای حیاط

۴) ساخته شده از مواد مرغوب و درجه یک

۵) قیمت مناسب و مقرون به صرفه در عین کیفیت بالا

۶) جدا کنندگی اصولی باغچه از محیط های دیگر به گونه ای که خاک به درون حیاط نیاید.

خرید سنگ دور باغچه فانتزی از پایا موزاییک

خرید سنگ دور باغچه فانتزی از پایا موزاییک

جدول های فانتزی 

جدول های فانتزی شکل خاصی دارند و زیبایی محیط را چند برابر می کنند. از این نوع جدول ها در مکان های مختلفی همچون فضای سبز مجتمع های مسکونی و باغچه ها و باغ ها و کناره ورودی های خانه و… می توان استفاده کرد. این جدول ها بیشتر از اینکه وظیفه جدا کنندگی فضای سبز از راه و جاده و حیاط را به عهده داشته باشند، وظیفه زیبا سازی محیط را به دوش می کشند.

به همین دلیل بهتر است جدول های فانتزی در مناطقی که زیاد رفت و آمد می شود یا احتمال برخورد ماشین و وسایل نقلیه با سنگ دور باغچه وجود دارد نصب نشوند. جدول های فانتزی می توانند به سه شکل متفاوت ساخته شوند. بر این اساس جدول های فانتزی را می توان به سه نوع جدول فانتزی پلیمری، جدول فانتزی واش بتن و جدول فانتزی ویبره ای تقسیم کرد.

در بالا در قسمت خرید سنگ دور باغچه به طور کلی راجع به سه نوع جدول پلیمری و واش بتن و ویبره ای توضیح دادیم می توانید با خواندن و مقایسه کردن مشخصات این سه نوع جدول، سنگ دور باغچه مورد نظر را خریداری کنید.

طرح پرده ای سنگ دور باغچه فانتزی

طرح پرده ای سنگ دور باغچه فانتزی

از کجا سنگ دور باغچه بخریم ؟

پایا موزاییک یکی از فعالان خوش سابقه در عرصه فروش موزایبک های واش بتن است. این مجموعه با بیش تر از ۱۰ سال سابقه کار آماده فروش محصولات خود با کیفیت بسیار بالا می باشد. در مجموعه ما کلیه موزاییک ها، کفپوش ها، واش بتن، جدول فانتزی و دور باغچه ای در جنس های مختلف مانند : پلیمری، بتنی، سیمانی، شسته با روش های پرسی، درجا، ویبره تولید میشوند و با بهترین قیمت ممکن خدمت شما عزیزان عرضه میشود.

سایت پایا موزاییک به نشانی https://payamosaic.com  محصولات خود را با ضمانت کیفیت و ضمانت قیمت و ضمانت اصالت به فروش می رساند. سفارشات شما در اسرع وقت به دست تان خواهد رسید و در صورت عدم رضایت شما از محصول، می توانید از ضمانت بازگشت سایت پایا موزاییک استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *