انواع موزاییک, موزاییک سیمانی

انواع موزاییک سیمانی

همه پیاده رو ها، پارک ها، مکان های عمومی، ساختمان ها، محوطه ها و… به کفپوش نیاز دارند. یکی از کفپوش هایی که بسیار پرکاربرد است موزاییک می باشد. موزاییک ها ابعاد و اندازه های متفاوتی دارند و از نظر جنس و رنگ و طرح هم گوناگون اند. ابعاد ۳۰×۳۰ و ۴۰×۴۰ بسیار کاربردی و پرطرفدار هستند؛ در کل هر چه سایز موزایییک کمتر باشد مقاومت آن در برابر ضربه و عوامل آسیب زا بیشتر است. سیمان، ماسه، پودر سنگ و آب اصلی ترین مواد اولیه موزاییک را تشکیل می دهند. موزاییک ها می توانند با روش های متفاوتی تهیه شود؛ به طور کلی می توان موزاییک ها را با دو روش دستی و ماشینی تولید کرد و بعد در مرحله قالب زنی می توان از دو روش ویبره ای و پرسی استفاده کرد. در ادامه به انواع موزاییک سیمانی می پردازیم و همه چیز را درباره این محصول محبوب بررسی خواهیم کرد.

موزاییک سیمانی ساده

موزاییک سیمانی ساده

موزاییک سیمانی

یک سری از موزاییک ها جنبه تزئینی دارند مثل واش بتن ها؛ اما یک سری موزاییک ها مثل موزاییک  های سیمانی ظاهری ساده دارند و در آن ها سنگ تزئینی وجود ندارد فقط برای زیبا کردن ظاهر موزاییک روی آن را با طرح هایی ساده شکل می دهند. از موزاییک های سیمانی برای کفپوش کردن پارک و پیاده رو و باغ و پشت بام و حیاط و پارکینگ و اکثر مکان های عمومی و تفریحی و مسکونی استفاده می شود. از ویژگی های مثبت این موزاییک می توان به دوام بالا، عایق گرما، مقاومت در برابر ضربه و یخ زدگی، سازگاری با محیط زیست، مقاومت خمشی بالا و… اشاره کرد

موزاییک سیمانی با دوام

موزاییک سیمانی با دوام

انواع موزاییک سیمانی

موزاییک های سیمانی را می توان به چهار دسته موزاییک سیمانی ساده، موزاییک  سیمانی پرسی، موزاییک  سیمانی شسته و موزاییک سیمانی سیاه تقسیم کرد. موزاییک سیمانی ساده که یکی از موزاییک های پرفروش است، زمینه یکرنگی دارد، قابل پولیش کردن است، قیمت مناسبی هم دارد.

خرید انواع موزائیک از مجموعه پایا موزاییک

برای خرید انواع موزاییک سیمانی می توانید به فروشگاه پایا موزاییک مراجعه کنید و محصول دلخواه خود را با ضمانت کیفیت و قیمت  خریداری کنید. علاوه بر موزاییک های سیمانی می توانید از انواع موزاییک پلیمری و واش بتن و فانتزی در سایت پایا موزاییک دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *