انواع موزاییک, موزاییک پلیمری

وزن موزاییک ­های پلیمری

موزاییک­ های پلیمری را نوعی سنگ مصنوعی می­دانند که از ترکیب بتن با مواد پلیمری ساخته شده است. این موزاییک ­ها نسل جدیدی از موزاییک ­های کامل و بدون نقص را به بازار ارائه داده اند، ما در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی ­ها و وزن موزاییک­ های پلیمری بپردازیم، در ادامه  با ما همراه باشید.

موزاییک های پلیمری در طرح و رنگ های مختلف

موزاییک­ های پلیمری از شن، ماسه، رزین مصنوعی و سیمان ساخته شده­ می‌شوند که با روش  های پلیمری با هم ترکیب شده­اند. این مواد را در قالب­ های مختلف می­ریزند و به شکل­ های دلخواه تولید می­کنند. این موزاییک ­ها مقاومت خیلی بالایی در برابر سرما، یخ­زدگی و گرما و ضربه و … دارند. قیمت مناسب موزاییک ­های پلیمری آن‌ ها را در بین موزایک ­های دیگر در بازار مطرح کرده است. از ویژگی دیگر این موزاییک­ ها آلوده نشدن سطوحشان به دلیل پلیمری بودنشان است. این موزاییک ­ها در ابعاد و رنگ­ های متفاوتی در بازار موجود هستند و با توجه به ابعاد، وزن موزاییک های پلیمری متفاوت است. این موزاییک­ ها نسبت به موزاییک ­های عادی وزن بسیار سبک و ضخامت کمی که دارند کار را برای نصب موزاییک راحت می‌کند.

وزن موزاییک ­های پلیمری

وزن موزاییک ­های پلیمری

موزاییک­ ها معمولا به شکل ­های خشتی، طرح چرمی، طرح قلوه‌ ایی، طرح نابینایان و … تولید می‌شوند.  ابعاد این موزاییک ­ها به طور متوسط 40×40 است و وزن موزاییک ­های پلیمری یعنی  هر متر مربع از آن 50 کیلو گرم می­باشد.

کلام پایانی

این محصول به علت زیبایی و مقاومت بالا، سبک بودن، تنوع زیاد در رنگ و طرح­ های مختلف وکاربرد زیاد آن در حیاط، پیاده­رو، پشت بام و … به شما پیشنهاد می­شود. در این مقاله خلاصه ­ایی از ترکیبات و ابعاد و وزن موزاییک­ های پلیمری را بیان کردیم، تا شما عزیزان با آگاهی کافی موزاییک ­های خود را با دقت انتخاب کنید، شما می توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای خرید مستقیم انواع موزاییک مستقیم از تولید کننده میتوانید به صورت حضوری و تلفنی از مجموعه پایا موزاییک خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *