دسته‌بندی نشده

مرکز فروش واش بتن

مرکز فروش واش بتن متعددی در کشور وجود دارد که متقاضیان با مراجعه به این مراکز می توانند کفپوش مد نظر خود را متناسب با محیط در طرح و رنگ های متنوع خریداری نمایند. واش بتن یکی از انواع کفپوش موجود در بازار است که به دلیل مناسب بودن قیمت، برخورداری از طرح و رنگ متنوع بسیار پرطرفدار می باشد.

این کفپوش در حین زیبایی بسیار نیز مستحکم می باشد و به خوبی می تواند در برابر گرما و سرما از خود مقاومت نشان دهد. بنابراین برای مکان هایی مانند محوطه پارک ها و یا پیاده رو ها که همواره در معرض شرایط جوی قرار دارند گزینه ای ایده‎آل است. اگر در پی خرید این نوع کفپوش هستید، پایا موزاییک به عنوان معتبرترین مرکز فروش واش بتن، این آمادگی را دارد تا با کیفیت ترین و زیباترین انواع واش بتن را با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

محیط مناسب برای استفاده از واش بتن

واش بتن که به آن موازییک شسته هم می گویند از مخلوط سیمان، ماسه، سنگ معدنی، چسب بتن و … در مدل و رنگ های متنوع طی مراحل خاصی تولید می گردد. به دلیل ظاهر خاص و البته زیبایی که دارد می توان از آن به عنوان کفپوشی مناسب استفاده نمود. دلایل زیادی وجود دارد که بتوان واش بتن را به عنوان یک کفپوش و موزاییک برای سطوح مختلف به کار برد.

شاید اولین دلیل آن جنبه تزیینی باشد. سنگدانه یکی از مصالح مورد استفاده در ساخت واش بتن است که اکثر آن ها حالتی رنگی دارند و باعث ظاهری جذاب و زیبا در محیط می شوند. از دیگر دلایل می توان به مقاومت بالا اشاره نمود. اگر واش بتن از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار باشد به راحتی می تواند شرایط سخت آب و هوایی را تحمل نماید و تا سال های سال دوام بیاورد.

وجود این دلایل موجب شده تا بسیاری از مصرف کنندگان، واش بتن را به عنوان جایگزینی مناسب تر نسبت به مدل های قدیمی انتخاب نمایند. بیشترین کاربرد این نوع از کفپوش در محیط های پرترددی مانند پارکینگ ها، پیاده رو ها و یا فضاهایی مثل پارک ها، بلوک های ساختمانی، باغ، روف گاردن و … که جنبه تزیینی دارند است.

متنوع بودن سایز و رنگ واش بتن در مرکز فروش واش بتن پایا موزاییک

مرکز فروش واش بتن، این کفپوش را در سایز و رنگ های متنوعی عرضه می کند تا مشتری این حق را داشته باشد که بتواند بر اساس نیاز و همچنین سلیقه خود مناسب ترین را انتخاب نماید. تنوع در سایز بسیار بالاست اما با این حال، در تهیه این کفپوش حالت استاندارد نیز در نظر گرفته می شود و به طور معمول در اندازه 30*30، 40*40، 50*50 و 60*30 در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

البته این اندازه ها با توجه به درخواست مشتریان نیز قابل تغییر می باشد. علاوه بر سایز، واش بتن از نظر رنگ تنوع بالایی دارد که سفید و قرمز، سفید و سیاه، آجیلی و لیمویی و قرمز به طور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرد. البته هر کدام از رنگ های موجود، با توجه به محیط به کار می روند، به عنوان نمونه واش بتنی که در یک استخر به کار برده می شود شاید در یک پارک کاربرد چندانی نداشته باشد. با این حال، انتخاب آن نیز وابسته به نظر و سلیقه مشتریان است.

ویژگی یک واش بتن خوب

همه واش بتن هایی که در بازار وجود دارند از نظر کیفیت و مرغوبیت مانند هم نیستند چرا که نحوه ساخت آن ها با هم فرق دارد. از این رو مشتری وقتی که به مرکز فروش واش بتن مراجعه می کند، قبل از خرید بهتر است که با ویژگی یک واش بتن خوب آشنایی داشته باشد تا بتواند، محصولی با کیفیت انتخاب نماید. اما از مهمترین ویژگی یک واش بتن مرغوب می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

به کار گیری از سیمان پرتلند با عیار بالا (400)

به کار گیری از سنگدانه ها با مش بندی برابر

دوام آوردن در برابر شرایط سخت محیطی از جمله سرما و گرما

تراکم یکدست سنگدانه ها

عدم حباب هوا در برش های طولی و عرضی

تحمل فشار بالا (که این میزان معمولا برابر با 300 الی 400 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است)

در صورت شکسته شدن، بتوان وجود سنگدانه را در تمام قسمت های آن مشاهده نمود.

اگر واش بتی ویژگی های فوق را نداشته باشد، از استحکام لازم برخوردار نخواهد بود و در اولین سرما و یخبندان با جدا شدن سنگ و سیمان کاربرد خود را از دست خواهد داد.

انواع محصولات واش بتن

مراکز فروش متعددی که در کشور وجود دارند واش بتن را با کاربردهای مختلفی به مشتریان عرضه می کنند که هر کدام دارای ویژگی منحصر به فردی هستند و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع محصولات واش بتن می توان اشاره ای به موارد زیر نمود:

واش بتن موزاییک (کفپوش)

یکی از پرکاربردترین انواع محصولات واش بتن، موزاییک است که برای سنگفرش نمودن سطوح پارک، باغ، پیاده ، پارکینگ  و … مورد استفاده قرار می گیرد. نوع موزاییکی در ابعاد 60*30 یا 40*40 و در صورت در خواست مشتری 50*50 و حتی 20*20 به صورت انبوه تولید می شود.

واش بتن پله

این نوع محصول که به عنوان سنگفرش پله مورد استفاده قرار می گیرد با ضخامت 5/4 سانتیمتری و سایز 35*100 به دست مصرف کننده می رسد.

واش بتن جدول

این نوع از محصولات معمولا در ابعاد 50*30 با ضخامت 6 سانتیمتر به مشتریان عرضه می گردد. جدا کردن مسیر های تردد، جداسازی مسیر به صورت فیزیکی، جدا کردن فضای سبز از مسیر رفت و آمد، جداسازی زهکشی و ایجاد جوی آب از دیگر کاربردهای جدول بتنی می باشد.

واش بتن دور درختی

یکی دیگر از واش بتن های کاربردی، محصول دور درختی است و همان طور که از نام آن بر می آید برای دور درخت به ویژه درخت‎ های کهنسال مورد استفاده قرار می گیرد. دور درختی نیز در ابعاد 40*40 یا 20*10 با ضخامت 6 سانتیمتری تولید می شوند.

واش بتن نورانی

آن دسته از مصرف کنندگانی که می خواهند از جنبه تزیینی این کفپوش بهره ببرند، می توانند از تجهیزات جانبی که زیبایی ظاهری آن را دو چندان می کند استفاده نمایند. در برخی از شرکت های تولید کننده با توجه به سفارش مشتری از لامپ های LED یا سنگ های نورانی استفاده می کنند.

مزایای خرید واش بتن

واش بتن محصولاتی لوکس اما مقرون به صرفه هستند که با صرف هزینه ای معقول می‎ توان جلوه بصری مناسبی را برای مکان به وجود آورد. در ادامه به برخی از مزایای خرید واش بتن و استفاده از آن در محیط مد نظر خواهیم پرداخت:

یکی از اصلی ترین مزیت واش بتن، برخورداری از استحکام بالا می باشد. این محصول اگر به خوبی ساخته شود می تواند در برابر سرما، گرما، رطوبت، آتش سوزی، سیل و … از خود مقاومت نشان دهد. به همین دلیل می توان آن را در هر مکانی و با هر شرایط آب و هوایی اجرا نمود. همچنین عدم لغزندگی موجب شده تا کفپوشی مناسب برای مسیرهای پرتردد مانند پیاده رو ها باشد.

متنوع بودن از نظر ابعاد، رنگ، جنس و … از دیگر مزیت مهم در واش بتن شمرده می شود. با این تنوع، کاربران بر اساس سلیقه خود و همچنین محیط مد نظر حق انتخاب بیشتری برای خرید کردن دارند. شرایط نگهداری خوب، خاصیت مخلوط شدن با سایر بتن های تزیینی و همچنین مراحل ساخت آسان از دیگر مزایایست واش بتن است.

مرکز فروش واش بتن در کشور

پایا موزاییک، یکی از مراکز معتبر فروش واش بتن است که انواع محصولات را با بالاترین کیفیت به سرتاسر کشور ارسال می کند. چنانچه قصد خرید و سفارش انواع واش بتن را دارید با سایت تخصصی پایا موزاییک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *