دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید موزاییک برای حیاط

کاربرد موزاییک پلیمری

برای خرید موزاییک باید نکته های را در نظر داشته باشیم و هرکدام از این نکته ها به اندازه خود اهمیت زیادی دارند.اولین چیزی که در خرید موزاییک بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد نوع کیفیت موزاییک و محصول است. اولین نکته در مورد خرید موزاییک نوع محصول استاندارد است که باید دارای برگه نتایج آزمایشگاه های معتبر باشد که در این صورت خیال خریدار در مورد انتخاب و خرید موزاییک آسوده می شود که محصولات تولیدی پایا موزاییک دارای برگه تاییدیه و برگه آزمایشگاه سازمان استاندارد ملی ایران است که تصویر این گواهی در سایت پایا موزاییک وجود دارد و شما می توانید آن را ببینید.

کارخانه موزاییک پلیمری

کارخانه موزاییک پلیمری

قیمت های انواع موزاییک

خریدار هر موزاییک که چه سازنده باشد و چه پیمانکار باشد و چه افرادی که در حوزه ی ساخت و ساز فعالیت ندارند همیشه قبل از خرید محصول و موزاییک قیمت محصولات را با هم مقایسه می کنند. شرکت پایا موزاییک با تولید انواع موزاییک و کفپوش ها در کارخانه های تولید موزاییک سازی و با کاهش هزینه های تولید و با بهترین کیفیت به روش های تخصصی مهندسی یک تجربه خرید موزاییک ارزان با کیفیت بسیار عالی را برای شما ثبت می کند. در این تولیدی پایا موزاییک انواع موزاییک در رنگ های مختلف با بالاترین درجه کیفیت را تولید می کند که خرید را برای شما خریدار ساده و راحت می کند.

موزاییک پلیمری طرح مالون 40 40

موزاییک پلیمری طرح مالون 40 40

معرفی انواع و اقسام موزاییک

قبل از این که قصد محوطه سازی داشته باشید و یا بخواهید کف خانه، زیر پارکت ،پشت بام و حیاط را با موزاییک بپوشانید حتماً باید انواع مدل های موزاییک را بشناسید و با هم مقایسه کنید و اینکه بدانید تفاوت موزاییک ها در چه چیزی است؟ پس در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی انواع موازییک می پردازیم.

موزاییک پلیمری:

موزاییک پلیمری که به این موزاییک سنگ مصنوعی هم می گویند یکی از انواع موزاییک است که به خاطر کیفیت بسیار بالا و ویژگی هایی که دارد یکی از موزاییک هایی است که مورد توجه خریداران شده است. ویژگی های موزاییک پلیمری ترکیبی از سیمان و ماسه و پیگمنت و آب و ابر روان کننده ی پلی کربوکسیلات را دارد.

مزیت های موزاییک پلیمری:

مزیت های موزاییک پلیمری نسبت به موزاییک های قدیمی در آن از ابر روان کننده در مراحل ساخت موزاییک پلیمری به کار می رود که انسجام آن بیشتر می  شود و باعث افزایش مقاومت سایشی می شود و هم چنین باعث کاهش نفوذ پذیری می شود که تغییرات به کار رفته باعث بالا رفتن پارامترها در مقاومت در مقابل مراحل ذوب و بخار است که این پارامتر مهم ترین ویژگی در انتخاب موزاییک های محوطه سازی است و مقاومت بسیار بالایی در معرض نور مستقیم آفتاب و تغییرات دمایی دارد.

مقاومت بسیار بالای این موزاییک ویژگی مهم آن است که در شرکت پایا موزاییک با تکنولوژی های جدید و دستگاه های پیشرفته ساخته و تولید می شود. آب در موزاییک پلیمری نفوذ نمی کند که همان ویژگی نفوذ ناپذیری موزاییک پلیمری است که این نفوذ ناپذیری باعث بالا رفتن طول عمر در محوطه سازی خیلی بیشتر است. پس خرید موزاییک پلیمری را با شرکت تولیدی پایا موزاییک را می توانید تجربه کنید.

موزاییک گرانیتی:

از این موزاییک در گذشته استفاده می کردند و در امروز آن را به عنوان موزاییک معمولی تولید می کنند و به فروش می رسانند.

موزاییک واش بتن:

موزاییک شسته  که به آن واش بتن هم می گویند و هم چنین شبیه موزاییک معمولی است و تنها تفاوتی که دارد پنج ساعت در گرم خانه تا برای تبخیر آن در آب می ماند و اختلافی در طرز ساب زدن آن با موزاییک گرانیتی دارد. موزاییک شسته به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب خود نظر خریداران را به خود جلب کرده است.

موزاییک تک لایه ای:

این موزاییک ضخامت آن کمتر است و مقاومت بسیار کمتری دارد که برای سبک سازی ساختمان ها به کار می رود و هیچ کاربردی در محوطه سازی ندارد و هم چنین از این موزاییک در کاشی کردن حیاط استفاده نمی کنند.

موزاییک ویبره ای:

این موزاییک شبیه موزاییک تک لایه ای است و تنها تفاوت آن ای است که این موزاییک را ساب نمی زنند و فشار پرسی است. برای تولید این موزاییک از دستگاه های پیچیده استفاده نمی کنند و هم چنین در کارگاه های کوچک می توانند آن را تولید کنند.

موزاییک پلیمری طرح سنگ فرش قرمز 40 40

موزاییک پلیمری طرح سنگ فرش قرمز 40 40

موزاییک ها بر اساس شکل ظاهری و نمای سطح رویه چهار نمونه هستند

موزاییک سیمانی

مصالح به کار رفته در این موزاییک سیمان است و در قسمت سطح رویه آن هیچ گونه سنگ دانه های تزئینی به کار نرفته است و فقط در طراحی این موزاییک شیار و طرح های ساده به کار می برند.

موزاییک سنگ دار:

 در سطح رویه این موزاییک از سنگ های تزئینی استفاده می شود و به سه شکل شیاردار، صاف و شسته تولید می شوند.

موزاییک شیاردار:

در سطح رویه این موزاییک به شکل فرورفتگی و برجسته ساخته می شود و در کاشی کاری پیاده رو ها و محوطه به کار می رود. این موزاییک را در کاشی کاری حیاط هم استفاده می کنند و هم چنین برای موزاییک کاری پارکینگ ها انتخاب خوبی است زیرا اصطحکاک بسیار بالایی دارد.

موزاییک پلاکی:

موزاییک پلاکی در سطح رویه آن از مصالح ساختمانی سفت و محکم و صیقل پذیر استفاده می شود.

فروش موزاییک:

شرکت تولیدی پایا موزاییک در کارخانه خود توانایی تولید موزاییک به هر سفارشی که می گیرد را دارد و هم چنین می توانید از طرح های این شرکت را ببنید و سفارش دهید. موزاییک خود را با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت و در کمترین زمان موجود سفارش خود را تحویل بگیرید. برای خرید موزاییک حیاط خود می توانید به دفاتر فروش پایا موزاییک مراجعه کنید تا علاوه ب  مشاوره و راهنمایی سفارش خود را ثبت کنید.

خرید بهترین نوع موزاییک برای حیاط

یکی از مسئله هایی که پیمانکاران و خریداران موزاییک با آن رو به رو هستند انتخاب بهترین و با کیفیت ترین موزاییک برای حیاط است. موزاییک یکی از متریال های ساختمانی به حساب می آید که کاربرد آن برای حیاط است و هم چنین به این نکته دقت داشته باشید این متریال از انواع تنوع، اندازه و طرح های مختلفی ساخته شده اند و طبق سلیقه مشتری و کاربرد موزاییک برای چه قسمت از حیاط قرار است استفاده شود. از لحاظ اندازه موزاییک برای حیاط می توانید موزاییک های به اندازه ۴۰*۴۰و۳۰*۳۰استفاده کنید.

راهنمای خرید موزاییک برای حیاط

راهنمای خرید موزاییک برای حیاط

انواع موزاییک با راهنمای خرید موزاییک برای حیاط

موزاییک بتنی: به موزاییک بتنی نیز موزاییک کفپوش هم می گویند. همانگونه که از اسم موزاییک مشخص است از بتن ساخته شده است و وزن خیلی بیشتری نسبت به بقیه موزاییک ها دارد. از دو لایه ساخته شده است که این خاصیت باعث شده مقاومت بیشتری در مقابل ضربه و فشارهای وارده را داشته باشد.

موزاییک سیمانی: این موزاییک سیمانی از ساده ترین نوع موزاییک به حساب می آید و هیچ گونه سنگدانه و رنگ‌های تزیینی روی این موزاییک ها به کار نرفته است.

موزاییک سنگ دار: این موزاییک سنگ دار برعکس موزاییک سیمانی است چون در این موزاییک از سنگدانه و همچنین طرح های شیاردار، واش بتن و پلاکی به کار رفته است.

موزاییک پیلمری: این موزاییک ویژگی های خاصی دارد مانند  آب را در خود جذب نمی‌کند، فاقد چسبندگی از هرگونه ملات و مایه های چسبنده روی خود را دارد، مقاومت خیلی زیادی در برابر ضربه و ساییدگی دارد و در مناطق سرد سیری مقاومت و دوام زیادی دارد.

با توجه به معرفی انواع موزاییک برای حیاط شرکت تولیدی پایا موزاییک در خدمت گذاری از خریداران موازییک برای حیاط است.

قیمت خرید و فروش موزاییک برای حیاط توسط شرکت پایا موزاییک

عوامل زیادی در قیمت موزاییک تاثیر دارد و همان گونه که در مقاله اشاره کردیم موزاییک های قابل استفاده در حیاط از تنوع های بسیار زیادی ساخته شده است که هر کدام از این موزاییک ها قیمت مخصوص خود را دارد و هم چنین ابعاد موزاییک ها یکی دیگر از عوامل تاثیر در قیمت گذاری موزاییک است. شرکت پایا موزاییک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب موزاییک برای حیاط را برای شما خریداران آماده و به فروش می رساند.

راهنمای خرید موزاییک برای حیاط

راهنمای خرید موزاییک برای حیاط

موزاییک حیاط را از کجا بخریم؟

اگر شما خریداران عزیز از آن دسته از آدم هایی هستید که می خواهید به صورت عمده و مستقیم اقدام به خرید موزاییک برای حیاط داشته باشید می توانید موزاییک مورد انتخاب خود را از کارگاه و یا کارخانه تولیدی پایا موزاییک را به شما خریدار محترم پیشنهاد می کنیم و اقدام به خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید. همان طور که در مقاله توضیح دادیم شرکت پایا موزاییک سیمان و دستگاه های سنگبری پیشرفته و لاشه سنگ های بزرگی که از آن استفاده های بزرگی می کنند در این کارخانه تولیدی پایا موزاییک وجود دارد که باعث شده است تا با بهترین کیفیت موزاییک های مورد نظر را با استاندارد روز را در بازار موزاییک داشته باشد. پس برای خرید موزاییک حیاط از پایا موزاییک به روش های زیر اقدام کنید.

آدرس: خیابان گلبرگ شرقی خیابان رشید پلاک ۱۱۴ واحد ۵ شماره تلفن :۰۲۱۷۷۷۲۲۹۴

ایمیل پایا موزاییک: support@paamosaic.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *